donderdag 26 november 2015

We zien Hem dichterbij komen

Zondag hebben we adventskalenders aan alle gezinnen van de kerk, met kinderen van 3 jaar t/m groep 8, uitgedeeld. Hij is echt aan te raden, 'we zien Hem dichterbij komen'van Janneke Burger. We hebben heel veel positieve reacties gekregen. En nu bij het schoolhek komen er gesprekken, de één doet het zo, de ander zo. Leuk om zo met elkaar te praten. Maandag sprak ik iemand die zo enthousiast was en al allerlei voorwerpen was gaan zoeken. In het boekje worden suggesties gedaan. Ik heb vorig jaar dit boekje ook gedaan, maar werd nu door deze persoon toch getrickerd om ook eens te gaan kijken.


En terwijl de kinderen pietje aan het spelen waren, was ik druk bezig om allerlei voorwerpen te zoeken. Nu nog Marnix lief aankijken of hij voor mij dit wil maken.
Zo kan elk voorwerp een mooi plekje krijgen. Ik ga alles nog even in cadeauzakjes doen. Heb nu al zin in de adventsperiode. Ben al begonnen met kerstmuziek, de sinterklaasliedjes kon ik even niet meer aanhoren. Met name Jens is zo druk, dat ik blij ben als Sint het land weer heeft verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten