maandag 23 november 2015

Jezus zei: ik ben...

... de alfa en de omega

De eerste en de laatste, het begin het einde.
Hoe beeld ik dat uit? Vaak tijdens de kerkdienst komt er ineens een beeld bij me binnen. Ik had gisteren 2 ochtenddiensten achter elkaar, dus tijd zat...
Zaterdagmiddag heeft Jens zijn 1e atletiekwedstrijd ergens in de bossen van Soest. Afgelopen zaterdag had hij zijn laatste bostraining en hebben ze flink geoefend. Hij kwam al thuis met de 1e keer was ik 5e en de 2e keer was ik 2e. Dus samen met Jens hebben we deze wedstrijd nagemaakt. Gisterochtend had Yinthe het bij de kinderbijbelclub over dat Jezus ooit weer terugkomt, dat paste er dus ook mooi bij. En uit de samenleesbijbel zijn we bezig met de schepping. Zo komt alles mooi bij elkaar.
God die er is, die er was en die zal komen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten