dinsdag 17 november 2015

heerlijk avondje!

Een tijdje terug ontving ik in de postvak van de kerk een flyer om mee te gaan zingen tijdens de kerstnachtdienst in Vathorst, dit onder leiding van Martin Brand. Wat lijkt me dat heerlijk. Het paste gelukkig in onze volle agenda en gisteravond had ik de eerste repetitieavond.
Heerlijk om zo mensen te ontmoeten, te praten met elkaar over kerst, over wat we zullen gaan doen en om gewoon ook even lekker te zingen. Aangezien we zelf mee mochten denken aan het programma, hebben we dat nog niet heel veel gedaan en komt dat de volgende 2 keren meer aan bod. Thuis mogen we oefenen.
Mensen zijn zo zo veel met de onrust bezig. Het thema van de avond zal dan iets met hoop worden. Bij mij schoot me het nummer van een paar weken geleden weer te binnen, hold on van Michael W. Smith. Vervolgens heeft Martin gekozen om dit nummer dan maar meteen met elkaar te zingen, hoppa gelijk 3 stemmig. Heerlijk. Ik ben heel benieuwd welke nummers uiteindelijk worden gekozen, vanavond kunnen we gaan downloaden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten