woensdag 4 november 2015

dankdag

Laat iedereen U prijzen!
Onze God gaf ons een goede oogst.
Hij maakt ons gelukkig.
psalm 67:6 en 7

Dit is onze tekst van de week die ik uitgebeeld heb. Maar we hebben zondag al stil gestaan bij het feit dat het deze week dankdag is. Ik heb een poster op de deur geplakt en een vak voor elk gezinslid gemaakt, waarin ze mochten schrijven waar ze God voor wilden danken. Elke dag mocht 1 iemand specifiek zijn of haar dankpunt benoemen in het dankgebed.
Mooi om zo met elkaar als gezin bezig te zijn.
De kerkdienst moeten we missen, want we zitten vanavond bij de 1e cursusavond van pleegzorg. Ook dat hebben Marnix en ik zondagavond goed voorbereid.
Vaak probeer ik bij een kijktafel ook een lied te bedenken. Ik had nu keuze uit vele....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten