donderdag 12 november 2015

Roy

Sinds vandaag hebben we een baby van 3 maanden in huis, hij heet Roy. Hij heeft in die 3 maanden al heel wat geweld gezien en komt moeilijk in slaap. Hij huilt veel en spuugt ook veel. De ouders mogen hem 1x in de week bezoeken.

Niet schrikken, want dit is fictief. Ik zou dit ook echt niet zomaar op internet zetten. Dit is voor ons de casus waar we ons deze week over mogen buigen. Zo heeft iedereen een casus meegekregen passend bij dat waar ze zich voor hebben opgegeven. We moeten elke dag beschrijven, wat we doen en hoe Roy hierin past. Zijn er dingen die we anders doen, waar we tegenaan lopen, wat we moeilijk vinden.
De een dacht bij deze opdracht: "Dus je moet gewoon wat gaan verzinnen?" en keek er heel bedenkelijk bij. En ik.... dit is echt iets voor mij. Fantaseren, natuurlijk zo realistisch mogelijk en schrijven. De hele weekplanning was zo geschreven. Ik merkte dat dit best goed was. Ik realiseer me des te meer daar waar ik nu tijd heb om van alles te doen, dat straks met een zorgenbaby niet meer zo makkelijk gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten