donderdag 6 november 2014

Verslaafd


Yinthe is verslaafd aan Frozen, een disneyfilm. Het liefst kijkt ze hem elke dag. Als hij afgelopen is zegt ze gerust nog een keer. Ze mogen van mij dus echt niet zo lang televisiekijken. Ik hanteer toch echt wel een beetje vaste tijden. 's Morgens een kwartiertje als ik haar haar doe en 's middags vlak voor het eten en soms even na het eten. Gistermiddag zaten we nog even lekker aan tafel te kleuren met z'n allen. Nou, Jens was een kleurplaat van Frozen aan het maken en had de tablet voor zijn neus om goed te kijken welke kleuren hij moest gebruiken. Yinthe wil dan natuurlijk de laptop voor haar neus. Maar, zij ging liedjes kijken van frozen. Ach vooruit dacht ik. Toen ze alle liedjes had gezien zei ik tegen haar. Nu ga je eerst even lekker kleuren en dan mag je daarna frozen op de televisie kijken. OK, zegt ze. Ze pakt haar kleurboek, gaat netjes zitten en kleurt 1 flinke kras. "Zo, ik ben klaar, mag ik nu Frozen kijken?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten