dinsdag 18 november 2014

groene smoothies!

Een tijd geleden ben ik hiermee begonnen om eens te kijken wat het met me deed. Ik drink het nog steeds graag en krijg er veel energie van. De laatste tijd begint het allemaal wel een beetje op elkaar te lijken en heb ik weinig inspiratie. Hoog tijd dat ik het volgende boek eens uit mijn kast pak.
70 groene smoothies in een handomdraai van Marjolijn van der Velde. Dus vanmiddag weer eens iets anders gedronken en er dus maar eens cacao aan toegevoegd. Het was verrassend lekker!
Je hebt nodig: 1 banaan, 4 ontpitte dadels, 1 zakje krulsla melange, 1 eetlepel cacaopoeder en 375 ml. water. 
Doe de banaan, dadels en het water in de blender. Blend tot een egale smoothie ontstaat. Voeg daarna de slag en het cacao toe en blend nogmaals. Voeg desgewenst meer water toe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten