donderdag 21 januari 2016

voor de biologische moeder

Ik zag je gisteren bij het rtl nieuws. Je vertelde dat jouw jongetje al voor dat hij geboren werd onder toezicht werd geplaatst. Je hebt hem bijna niet gezien en hij is naar een pleeggezin gegaan. Het zou zomaar bij ons kunnen zijn geweest.
Ik zag je verdriet, want je had zo graag zelf voor hem willen zorgen. Er zijn mensen geweest die hebben bepaald dat jij en je man dit niet zelf kunnen.
Lieve moeder, ik zal mijn best doen. Ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk voor jouw kindje te gaan zorgen. Ik hoop dat je het regelmatig zal kunnen zien en samen met hem kan spelen. Ik zal met respect over jou naar hem gaan praten.
Laten we hierin naast elkaar gaan staan en niet tegenover elkaar, laten we proberen om zoveel mogelijk samen te werken, ook dat zal voor jouw kindje het beste zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten