maandag 18 januari 2016

lezen in bad...

... dat doe ik zo graag en laat ik daar nu net een fijne ereader voor hebben. Hij mag in het water vallen, maar dat zou ik niet zomaar even testen. Stel je voor... Vorige week zat ik in bad en ik las echt een oersaai boek, en ik ben zo'n typetje dat gewoon netjes afmaakt waar het aan begonnen is. Dus zo gaat dat ook met het lezen van een boek. Een oer saai boek in bad lezen is misschien niet zo slim, want ja ik dommelde weg. Mijn reader glipte uit mijn handen en viel in het water, ik ving hem half op en droogde hem af. Ik glimlach, want ik heb een h20, die kan tegen water. En inderdaad hij deed het nog. Totdat ik de volgende dag weer verder wilde lezen in dat oersaaie boek. Hij haperde, de aan/uit knop deed het niet meer. Ik ben uit frustratie maar gestopt met het saaie boek en heb een leuke christelijke roman uit de ebooks van de bieb gezocht. Alles zat tegen, ik kon die ineens niet meer op mijn reader zetten. Ik voelde me een ware ict-er en door iets in de instellingen van de computer te veranderen is het me gelukt. Volgende probleem. Ik kan de onderste regels niet meer lezen, er zitten strepen op het scherm. Heb ik een leuk boek, moet ik 3 regels zelf maar gaan invullen, op zich heb ik een creatief brein, maar dit is ook niet echt prettig lezen.
Nog maar eens op de kobo site gekeken wat ik naast resetten nog meer kan doen en nu is het helemaal over. Hij doet niks meer.
Gelukkig hebben we nog een bon met 2 jaar garantie. Ik wil zo graag weer een ebook, dat leest zoveel prettiger. Voor nu zit er niks anders op dan morgen maar naar de bieb te gaan en even weer een ouderwets boek uitzoeken.... Helaas het ebook wat ik las is in de bieb niet aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten