donderdag 4 juni 2015

Voor het eerst naar school...

Haha, je zou het bijna denken als je deze foto ziet. Mijn lieve Yinthe, je hebt het eigenlijk wel gezien op de peuterspeelzaal en je wilt zo graag naar de basisschool. Ik haalde je dinsdag op en kwam in je klas en ik dacht ook, je past hier eigenlijk niet echt meer tussen. Je bent zo groot en je speelt thuis ook graag met wat oudere kinderen. De kinderen bij jou in de klas zijn dan in jouw ogen misschien wel kleintjes.
Je zult toch echt nog zo'n 10 maanden geduld moeten hebben. En toch merk ik dat je best geniet bij dikkie dik. Je werkt over de baby en 's middags wordt thuis alles nagedaan. Je kunt je prima alleen vermaken. Ik ben er blij om dat ik nog 10 maanden lekker veel van je spel kan genieten. Af en toe gluur ik even naar je en luister naar alle verhalen die je ophangt aan de poppen. Ik laat niet merken dat ik kijk, want dat wil je niet. Ik moet jou vooral lekker in je eigen wereldje laten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten