zondag 21 juni 2015

Dankbaar

Soms is het veel werk, en ben ik weer heel wat aan het heen en weer mailen als voorzitter van de commissie kind en kerk. Maar over het algemeen ben ik dankbaar voor het kinderwerk wat ik in de kerk mag doen. Wat is het toch genieten als je een groep 3 jarigen en kleuters voor je hebt zitten en je een bijbelverhaal vertelt of een spel met ze doet om de boodschap nog duidelijker te krijgen. Het blijft leuk om eens in de 2 weken te bedenken wat voor passends we voor groep 6,7 en 8 bij de preek kunnen bedenken en heerlijk om het onderwerp van de preek met ze te bespreken. En vanavond.... de tieneravond. Met groep 7 en 8 hebben we na de middagdienst gegeten en het spel ik hou van God (n.a.v. ik hou van holland) gedaan. Heerlijk om dit te mogen leiden en die spanning te voelen. Een waar feestje. Ik ben God dankbaar voor de gaven die ik van Hem heb gekregen en dat ik ze mag gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten