zondag 7 juni 2015

Vakantiebieb

Vandaag weer eens een boek uitgelezen. Thuiskomst van Randy Alcorn. Over de christenvervolging in China. Met dit mooie weer wordt er heerlijk buiten gespeeld en heeft moeders lekker de tijd om te lezen. Gelijk maar weer even 2 boeken van de bieb op mijn ereader gezet. Ik zag ook dat ik al 30 uur in 28 dagen gelezen heb, dus dat is elke dag minstens 1 uur.
Voor mij geen tas met boeken meer in de vakantie. Voorleesboeken hoeft dit jaar ook niet, dankzij de telekidsboeken. Ik wil eigenlijk wel dat Jens ook zelf blijft lezen in de vakantie. Ook al gaat hij pas na de zomer naar groep 3, hij leest al. Dat wil ik wel graag vasthouden. Ik was erg benieuwd naar de vakantiebieb app en ben heel blij. Er zitten nl. 3 boeken bij op het niveau van m3, het niveau van Jens. Dus dan hoeft er alleen nog maar een kinderbijbel en het bijbels dagboekje van de kinderen in de koffer gestopt te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten