maandag 20 april 2015

Zonder zijwielen!

Na 1,5 week fietsen op een fiets met zijwielen vond ik het tijd dat ze er af gingen. Yinthe kon sturen, trappen en remmen. Lang leve de loopfiets, waarop ze al stabiliteit heeft geleerd. Ik was zo trots op mezelf dat ik zelf donderdag de zijwielen er heb afgehaald, maar heb bouten niet goed weer aangedraaid, dus in no time lag de ketting eraf. Marnix heeft 's avonds de fiets gerepareerd en vrijdag gingen we opnieuw een poging wagen. Ze fietste gelijk goed en 's middags moest ik er bij rennen, lees sprinten. Ik blij dat ik wel wat gewend ben, maar ik had achteraf beter mijn hardloopschoenen aan kunnen trekken, nu heb ik last van mijn knie... Zaterdag heeft ze geleerd hoe ze zelf weg kan fietsen en daar gaat ons kleine 'grote' meisje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten