woensdag 29 april 2015

bijbeltekst leren

De Heer in de hemel is koning
Hij regeert over alles.

psalm 103:19

De kijktafel van deze week moest natuurlijk wel een beetje aansluiten bij koningsdag. Met de kinderen een gesprek gehad over wat een koning nu eigenlijk doet en zo kwamen we bij onze hemelse koning. De hele week staan we er tijdens het eten even bij stil. De tekst laat ik ze hardop zeggen en aan het eind van de week kent Jens het eigenlijk wel en Yinthe doet een goede poging. Ze doet fanatiek mee en ik moet zeggen dat ze vindingrijk is in taal.

Ik: De Heer in de
Yinthe hemel
Ik: is
Yinthe koning
Ik; Hij re
Yinthe: Geerten (laat dat nu net Marnix zijn broer zijn)
Ik: over
Yinthe: (ze denkt even diep na) dag (overdag, slim bedacht, maar gelukkig regeert hij ook 's nachts)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten