dinsdag 21 april 2015

ff shoppen

Het is maandagmiddag 13.30 uur. Met mijn grote dochter fietsen we samen naar het winkelcentrum. Dit keer zie ik mijn meisje fietsen i.p.v. dat ze achterop zit. Klepperdeklep, teuterdeteut, ze zorgt voor een hoop gezelligheid. Ik duik nog even snel mijn favo kledingzaakje in. Helemaal niet goed dat er zo'n leuk, betaalbaar winkeltje in Vathorst zit. Ik vind 2 leuke shirts en duik met dochterlief de paskamer in. Het zijn twee dezelfde shirts, maar ik kan niet kiezen tussen welke kleur, zachtroze of groen/blauw. Ik merk al snel dat ik niet hoef te kiezen... "Die roze mam, hang die groene maar weer terug." Hahaha, daar sta je dan met je mond vol tanden.... en er valt niets anders te doen dan maar te luisteren naar dochterlief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten