vrijdag 10 april 2015

Zij intrigeert mij

Klarine Sikkema, ik heb haar horen spreken op het kloosterweekend. Een jonge vrouw, moeder, onderwijzeres die uitgezaaide borstkanker heeft. Wat een verhaal. Wat kan het mooi zijn om een getuigenis te horen. Ik krijg daar toch elke keer weer kracht van en het ontroert me. Als je het even niet meer weet in je leven en dan toch op God vertrouwen. Een aantal zaken wat ze vertelde herkende ik wel van de tijd dat ik het 'zwaar' had. Zwaar tussen aanhalingstekens, want ik sta liever niet in de schoenen van Klarine. Samen met haar vader Bert Wiersema heeft ze het boek 'een regenboog in de woestijn' geschreven. Vandaag hoorde ik nog een gesprek met hen bij grootnieuwsradio. En opnieuw ben ik onder de indruk van haar verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten