donderdag 2 april 2015

Ik ben het nog niet verleerd

Gistermiddag werd ik gebeld door een juf van de basisschool. Ze zaten ontzettend omhoog er was niemand die op donderdagochtend voor groep 2 stond, of ik niet heel misschien.... Nou zowaar, dit keer was het makkelijk te regelen, Yinthe was toch op de peuterspeelzaal en kon na die tijd vast wel met vriendinnetje Lise mee. Ik had zelfs het geluk dat Marnix de kids vanmorgen wel naar school kon brengen, zodat ik er al op tijd kon zijn. Wel weer leuk hoor, zo'n ochtendje kleuters. Het was niet bij Jens in de klas, maar er tegenover. Halverwege de ochtend kwam ik hem tegen op de gang. Hij moest even zijn werkje laten zien en wilde toch ook wel heel graag nog een kusje.... Ach, het voelde alsof ik het gisteren nog gedaan had, ik ben het dus nog niet verleerd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten