woensdag 2 november 2016

Dankdag

dat de volken U loven, God,
dat alle volken U loven.
De aarde heeft een rijke oogst gegeven.
God onze God, zegent ons.
                                  psalm 67: 6 en 7

Deze tekst zeggen we elke dag samen even op. Vandaag na het eten mochten Jens en Yinthe tekenen voor welk eten ze dankbaar zijn en wat ze wel zouden willen delen met kinderen die niet vaak te eten hebben. Daarna gingen we samen het boodschappenbriefje van Dorkas bijlangs en hebben we bedacht welk eten ik bij de Jumbo zou kopen, zodat Marnix dat vanavond mee kon nemen naar de kerk.
Na de drumles van Jens (en ik heb dus ondertussen boodschappen gedaan met Yinthe) snel weer naar huis om vervolgens naar de kerk in Nieuwland te gaan. We gingen God loven samen met Marcel Zimmer (Lydia was ziek).
En als we dan dit met z'n allen doen en ik naar de koppies van Jens en Yinthe kijk, die aan het genieten en aan het meezingen zijn...... dan biggelt er een traan over mijn wang en kan ik alleen maar zeggen: Dank U Wel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten