woensdag 2 maart 2016

zonder pakjes en zakjes

Al een tijdje kook ik zonder pakjes en zakjes. Dat bevalt ons erg goed en zelfs de kinderen eten goed mee. Ik zit vaak op internet op zoek naar recepten. Ik loop heen en weer van latop naar aanrecht, naar kookplaat. Onze laptop is vrij groot en erg onhandig op het aanrecht. Een kookboek is dan ook wel ideaal. Nu ontdekte ik via een item op rtl-nieuws dit kookboek. Ik kan je zeggen, dit is echt een aanrader. Eenvoudige, gewone recepten en waar ook nog eens heel veel in staat. Inmiddels pruttelt mijn lasagnesaus. Nu maak ik al regelmatig lasagne zonder pakjes, maar deze is net even weer een beetje anders.
Ook ben ik dol op de kookboeken van Smakelijck. Laat nu net vandaag het 4e deel (smakelijck zomer) uitkomen... dus postbode kom maar op. Want als hij in de voorverkoop een stuk goedkoper is en je ook nog eens geen verzendkosten hoeft te betalen, dan kan ik geen nee zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten