zaterdag 5 maart 2016

Wow, wat is het mooi geworden

Dinsdag was het zover, we kregen de sleutel van ons nieuwe kerkgebouw. 's Avonds mochten we even een kijkje nemen.
Vandaag kreeg ik een uitgebreide rondleiding. Ik als coƶrdinator van het kinderwerk, wil wel graag weten in welke ruimtes we kinderbijbelclub kunnen gaan houden. We gebruiken daar o.a. de ruimtes van een kinderdagverblijf voor die ook in het pand zit. Tegelijk heb ik vanmorgen de ruimtes van sprank en accolade gezien. Het ziet er allemaal zo mooi uit. Het hele gebouw gaat het 'hart van Vathorst' heten. Het staat zo ongeveer in het hart van Vathorst, het slaat tegelijk op een levend iets en we hopen dat we de liefde van Jezus mogen uitstralen. Ons kerkgebouw krijgt ook nog een eigen naam. We hebben gestemd en ik denk dat we morgen de uitslag zullen gaan horen.
Vanmiddag ging ik even met Jens en Yinthe naar de winkel. Er was volop bedrijvigheid in de kerk en ben ik ook nog even met hen wezen kijken. Het liefst willen zij daar morgen al heen, maar we moeten nog even wachten tot 1e paasdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten