donderdag 17 maart 2016

Het zit er bijna op...

Typisch Yinthe, lekker aan het werk. Wekelijks krijgen we foto's van de peuterspeelzaal en krijgen we een kijkje wat Yinthe daar doet. Ze geniet erg van de peuterspeelzaal, maar het zit er bijna op. Nog 1 weekje te gaan. Dat het er bijna op zit is deze week echt volop te merken. Dinsdag had ik een eindgesprek met juf Heleen en vanmiddag kwam juf Mary langs voor een kennismakingsgesprek. Morgen spullen kopen voor haar traktatie en zaterdag ga ik lekker met Yinthe prinsessen knutselen.
Maandagmorgen mag ze voor het eerst een ochtendje wennen op de basisschool. Ze heeft er zin in, maar vindt het ook spannend. Ze heeft al even afgesproken dat ze naast Lise mag zitten, haar vriendin.
En ik, ik zal haar missen. Ze is zo gezellig, vanmiddag heb ik nog hardgelopen in het zonnetje en Yinthe fietst gezellig met me mee. Ze zoeken nog mensen voor maandag om onze nieuwe kerk schoon te maken, zodat we er op goede vrijdag in kunnen. Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor de ochtend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten