zondag 20 maart 2016

oorbellen

Ze weet precies wat ze wil voor haar verjaardag, zilveren vlinderoorbellen. Maar ja, daar horen natuurlijk ook gaatjes bij. We zijn al even een keer wezen kijken bij de juwelier en Yinthe heeft een foldertje meegekregen. Ze weet precies hoe het gaat, maar nu... ze durft niet. Het hoeft ook niet zeg ik, maar dan ga ik ook niet aan oma vragen of je van haar zilveren vlinderoorbellen mag. Tja, en dat wil ze dan natuurlijk weer wel. Blijkbaar blijft het door haar hoofd rondspoken en is ze zich mentaal aan het voorbereiden. Gisteren was Yinthe lekker rustig aan het spelen. Ze was bezig met één of ander pistooltje van Jens. Ik keek even op van mijn werk en schoot in de lach. Ze had het pistooltje op haar oorlelletje gezet en speelde dat ze gaatjes kreeg. En Yinthe.... die was natuurlijk boos dat ik haar betrapt had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten