zaterdag 28 maart 2015

voeten wassen

Al heel wat dagen leggen we steeds een steentje bij het kruis. De tekst uit Johannes 1:29 "Kijk, daar is het Lam van God dat de zonde van de mensen wegneemt", kent Jens al helemaal uit zijn hoofd en Yinthe: Daa is e lam e God, zonne wegneemt. Vanaf morgen vertel ik de geschiedenis van de lijdensweek elke dag met een ander voorwerp erbij. Vandaag hebben we elkaars voeten gewassen, wat ook komende week aan bod komt. Vind je zelf niet de belangrijkste, doe iets voor een ander. Na het voetenwassen hebben we een briefje getrokken met een naam van iemand uit ons gezin erop. In de komende week gaan we voor die persoon iets doen. Yinthe had mij, ze heeft me al goed geholpen met afruimen. Ik heb Yinthe, dus ik zal deze week eens even wat extra spelletjes met haar gaan doen of een keer gaan verven, want dat vind ze ook zo leuk. De kinderen vonden het voetenwassen echt geweldig, terwijl wij allang weer aan het afruimen waren hebben Jens en Yinthe ook nog elkaars voeten gewassen en ook maar gelijk elkaars handen....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten