vrijdag 5 augustus 2016

Perenoverschot

Ik zag gisteren een item op het nieuws dat we te maken hebben met een perenoverschot. Dit komt doordat de Russen ons boycotten. Een fruitteler die hierdoor een hoop schade oploopt gaf als advies dat we als Nederlanders dus allemaal maar aan de peren moeten gaan...
Ik dacht daar kan ik best wat aan doen. Ik heb een bak peren gehaald, die ik ook in 1 dag weer verwerkt heb. Ik heb vanmiddag een peren-amadelcake gemaakt. Zo lekker met andelmeel en kokosmeel... Ik heb perenijsjes gemaakt, dat is gewoon een paar peren schillen, beetje water erbij en wat honing... dit in de blender en dan vervolgens in ijsvormpjes in de vriezer zetten. Laat het mooie weer maar komen. En dan straks mijn ontbijtje voor morgen vast klaar maken. Overnight oats met peer, rozijn, walnoot en kaneel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten