vrijdag 26 augustus 2016

een nieuw seizoen voor Jens

Daar zit je dan met je 2 beste vrienden in groep 4. Je hebt er zin in. We hebben net het jaar feestelijk gestart in de kerk. Wat een gave band was erbij. Je zag Ezra uit groep 6 achter het drumstel en je keek mij aan. Ik zag het verlangen in je ogen, dit wil jij ook. Over een paar weken begint als het goed is je eerste drumles. Ik ben erg benieuwd hoe het je afgaat en of je het na een tijdje nog steeds zo leuk vindt, Ik heb zondag aan je gevraagd wat je nu heel graag op school wilt leren dit jaar, tafels was je antwoord. Je vindt naar school gaan erg leuk en ik hoop voor je dat dat zo zal blijven. Ook gaat over een poosje een nieuw seizoen bij atletiek beginnen, maar eerst mag je nog meedoen aan de finale in Hilversum en zijn er nog de clubkampioenschappen. En dan word je van een d-pupil een c-pupil. Ik hoop voor je dat je een leuke groep krijgt. Je hebt er wel zin in om een c-pupil te worden dan mag je bij de cross-wedstrijden 1 km. lopen i.p.v. 600 meter en bij de baanwedstrijden heb je dan ook estafette.
Een nieuw seizoen, nieuwe dingen om te doen, nieuwe dingen om te leren. Ik geef je zoals we dat elke avond doen graag voor dit nieuwe seizoen Gods zegen mee:

De God van de vrede geeft jou Zijn zegen
op alle wegen die je zult gaan
Wanneer het meevalt of soms ook tegen
zal Hij naast je staan.
Hij is als een schaduw die je met je meegaat.
Jou nooit alleen laat, want Hij is trouw.
Ontvang nu de vrede en de genade
van God onze Vader, zo zegent Hij jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten