maandag 24 augustus 2015

het nieuwe seizoen is begonnen...

De vakantie is weer voorbij. We moeten weer vroeg ons bed uit en lekker luieren zit er 's morgens niet meer bij. Yinthe heeft daar altijd de meeste moeite mee. Het nieuwe seizoen is begonnen. Gisteren heb ik al weer de eerste kinderbijbelclub gegeven, dit keer voor groep 6,7 en 8. Vanmorgen op de fiets naar Nijkerk, want daar hebben we altijd de opening van het schooljaar. Volgend jaar hoop ik dat we het in ons nieuwe kerkgebouw in Vathorst kunnen gaan doen. Het thema van school is dit jaar 'ontdekken'.
Jens zal dit jaar groep 3 gaan ontdekken. Hij heeft er echt zin in, het is natuurlijk ook wel stoer om nu een eigen tafel te hebben. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat met hem. Vanaf volgende week mag hij op muziekles en misschien dit seizoen ook op atletiek.
Yinthe zal dit seizoen ook voor het eerst naar de basisschool gaan. Gelukkig is dat pas in april, want ik heb mijn meisje nog graag bij me.
Dit seizoen krijgen Jens en Yinthe allebei een nieuwe kamer. We zijn al begonnen met verven. We hopen dat Jens zo ongeveer rond de herfstvakantie naar zolder kan gaan verhuizen. Vervolgens gaan we Jens zijn oude kamer veranderen tot een echte meisjeskamer.
Marnix en ik hopen dat we dit seizoen de pleegzorgcursus mogen doen. Ergens rond de herfstvakantie zullen we opnieuw contact opnemen met stichting 'de Rading'. Ongeveer 2 jaar geleden hebben we hier een informatieavond gehad, maar omdat Yinthe te jong was is er besloten dat we nog even zouden wachten met de cursus. Er valt dus een hoop te 'ontdekken' dit seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten