zondag 10 mei 2015

moederdag

Jarenlang vond ik dit één van de moeilijkste dagen van het jaar. De tranen biggelden me dan over de wangen. Vandaag heb ik ze snel weggeslikt, maar dit waren dan tranen van geluk. Jens & Yinthe - God is genadig betekent het, wat een zegen elke dag opnieuw! Eindelijk mocht ik dan de zelfgemaakte cadeautjes openmaken die al een week in huis ergens verstopt lagen. Ik heb Yinthe maar even geholpen met verstoppen, want ik was bang dat ze het dan na een week niet meer wist. Yinthe heeft ook al allerlei tekeningen voor mijn verjaardag gemaakt, wat zaterdag is. Heel verwarrend allemaal, ben je nu jarig mam? Van haar kreeg ik een klein geplastificeerd kusje om mee te nemen. En van Jens een mooie kaart met een zelfgemaakte bloem. Hij vindt mij lief ik zo lekker een knuffel geef als ik naar bed ga. Gisteren zijn de kids samen met Marnix op stap geweest om een mooi cadeau voor mij te kopen. Het is meer een verjaardagscadeau, maar ja ze hebben dan ook al iets groots (ik mag vooral niet onder Jens zijn bed kijken). Ik werd vandaag dus ook nog eens verwend met een nieuwe ereader. Deze kan ik ook in bed gebruiken, zonder een lamp aan te hoeven doen en ik kan er ook mee in bad! Ik hou ervan om na het hardlopen lekker in bad te gaan zitten en dan het liefst met boek. Gelukkig is het assortiment bij de bieb wat eboeken betreft flink uitgebreid en heb dus volop keus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten