woensdag 20 mei 2015

lekker haken!

Elk vrij uurtje wordt opgevuld is het niet door een boek dan wel door lekker te haken. Wekenlang heb ik aan deze deken gewerkt en hij is klaar. Deze speciaal voor Jens gemaakt. Zie hem chillen in zijn favo plek op de bank. Nu is Yinthe aan de beurt. Ik had al weken bolletjes zachtroze in huis en een patroon in gedachten. Ben begonnen te haken, maar ik werd er niet echt enthousiast van, ik vond het niet echt mooi worden. Wat dan... Weer wat nieuws geprobeerd, maar ook nu was het hem niet. Mijn vriendin zei vandaag, het is ook wel een zoetig kleurtje. Dank je, dacht ik. Dat is het hem. Ik moet gewoon voor een zoete deken gaan. Ik ben vandaag gelijk aan de slag gegaan. Alles wat ik al had gehaakt weer losgehaald. Zoiets moet het uiteindelijk gaan worden...
De roze kleur komt ook behoorlijk overeen met de kleur die ik heb. Ik maak het wel echt een slag groter, zodat ze straks lekker samen met Jens kan chillen. Ik heb nu 2 vierkantjes af, dus nog heel wat te gaan. Dat gaat dus nog wel even duren. Gelukkig is die van Jens zo groot, dat hij hem dus maar moet delen.
En nu lekker weer lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten