vrijdag 27 februari 2015

kloosterweekend

Ik las in de EVA deze week een interview met mijn neef Rick Timmermans. "Ik zou best monnik willen zijn." Nou, nee, ik niet. Maar even tijd voor mijzelf, gewoon rust en doen waar ik zin in heb, dat lijkt mij wel wat. Regelmatig krijg ik een mailtje in mijn postvak van Sestra over een kloosterweekend. Dit trok mij aan, wat lijkt me dat heerlijk. Elke keer legde ik dat weer naast me neer, maar heb het laatst met Marnix besproken. Wat is het soms heerlijk om even je hart te luchten en uit te spreken dat ik eigenlijk wel behoefte heb aan iets voor mijzelf, gewoon even niet hoeven te zorgen voor... Vandaag kwam opnieuw het mailtje in mijn postvak en we hebben de knoop doorgehakt. Over 2 weken laat ik de boel de boel en ga op kloosterweekend. Gewoon helemaal in mijn eentje, in een eenpersoonskamer... tegelijk is dat ook wel weer spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten