vrijdag 6 februari 2015

jammie!

Als ik vanavond de boodschappen gedaan heb (mijn auto heeft het begeven in de kou) kan ik eindelijk eens met manlief op de bank. Zelfs na de Weissensee is het er nog niet van gekomen. Of ik had het druk, of Marnix. Vanavond niks, lekker een filmpje kijken ofzo. Daar hoort ook iets lekkers bij. Dat is heel simpel gemaakt. Een reep pure chocola (72%) smelten en daar noten en cranberries doorheen roeren, in de koelkast bewaren en je hebt iets lekker voor bij de film. Er blijft bij mij altijd nog een beetje gesmolten chocola achter. Hmmm, even een mandarijntje of wat druiven pakken en het daarmee lekker schoonvegen, opeten en smullen maar. Het is nog wel een kunst om deze heerlijke reep chocola te bewaren tot aan de film. Bij elke keer dat de koelkast opengaat zie ik het liggen. Heb toch stiekem al een stukje genomen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten