dinsdag 17 februari 2015

Kijktafel

Dit is hem geworden de kijktafel waar we de komende 40 dagen mee aan de slag gaan. 
"Kijk, daar is het lam van God, dat de zonden van de mensen wegneemt." Johannes 1:29 Achter het kruis zie je een glaasje met steentjes. Er zitten er precies 40 in. Zo kunnen we elke dag een steentje aan de voet van het kruis leggen en onze zonden en lasten laten wegnemen door het Lam van God.

Vanmorgen even heerlijk in de christelijke boekwinkel geweest. Eigenlijk moet je me daar niet loslaten... ik mag in het vervolg wel pen en papier meenemen en mijn wensen opschrijven en bewaren tot mijn verjaardag ofzo. Ik zag nog een nieuwe boek van karen Kingsbury over de familie van Jezus. Kingsbury leest echt heerlijk weg. Ik heb me kunnen bedwingen. Ik vond ook een dagboekje voor jonge kinderen 5+. God kent jou! van Nieske Selles-ten Brinke. Ik hou ervan om aan tafel dingen te lezen die voor de kinderen ook te begrijpen is. Ik kan zelf 's avonds ook nog wel gaan lezen als ik wat zwaarders wil. Dus de 40 dagen kalender van de Eva is voor mij alleen.... Ik liet het dagboekje even aan Jens zien en hij zag 5+ eropstaan, 'o, dat versta ik wel', zei hij.
En het boekje in het oog, in het hart waar ik donderdag de 12e over schreef heb ik natuurlijk ook meegenomen. Af en toe mag ik mezelf best even verwennen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten