woensdag 7 januari 2015

Spelen maar!

De potjes zijn opgeruimd, de brilverkleiners kunnen de kast weer in en ook de luieremmer heeft na bijna 6 jaar zijn dienst erop zitten. Geen luiers meer nodig. Yinthe is dag en nacht zindelijk en is ook over haar poepangst heen! En nog beter... ik heb mijn meisje weer. Ze is leuk, vrolijk en ze speelt weer. Hele verhalen worden er gehouden, boekjes worden hardop door haar gelezen. Ze sleept met van alles en nog wat. Is ineens dol op verkleden. Ze maakte haar eigen hoekje achter mijn gordijnen en daar mocht dan ook niemand komen. Om mijn gordijnen maar een beetje van een ondergang te beschermen hebben we vandaag maar even samen een hutje gebouwd. Van al dat gespeel wordt ze wel moe, maar 's middags naar bed is voor baby's.... ze mag 's middags even op de bank tot rust komen met de plettet (tablet). En 's nachts... we zitten in de nachtmerriefase. Vannacht hoorde ik haar ook weer. "Nee, nee, je mag me niet opeten!" Ach, ook deze fase gaat wel weer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten