donderdag 13 oktober 2016

Lachen met Yinthe!

Het is bedtijd. Nadat we eerst lekker hebben voorgelezen en gedankt hebben is het tijd om in bed te stappen en het moment voor het zegenliedje. Ze wil nog steeds graag die van Sela, dus die ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd.
Yinthe: 'O, ik ken hem nog niet uit mijn hoofd, ik pak even het briefje erbij.' Ze pakt het briefje en zingt uit volle borst mee.
Hahaha, sinds wanneer kan ze lezen....???

Vanmorgen loop ik met Jens en Yinthe naar school. Deze twee spelen 's middags heerlijk samen. Ze doen vaak schooltje en ze zijn alvast aan het bedenken wat ze vanmiddag zullen gaan doen.
Jens komt met een voorstel waarop Yinthe reageert: 'Nee, dat niet, dat is voor kleuters...'

Blijkbaar heeft onze 4jarige Yinthe een hoop kapsones en vindt ze zich zelf al een hele grote meid die geen kleuter meer is en ook al kan lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten