donderdag 7 april 2016

Wat een feest!

 

Wat een feest gisteren, Yinthe 4 jaar. Wat gaat de tijd toch snel, want wat weet ik het nog goed dat de arts zei je krijgt een meisje. Ik was stomverbaasd, na 3 keer een jongen had ik eigenlijk gewoon weer aan een jongen gedacht. Ik weet nog goed dat ik in diezelfde week allemaal mooie meisjes zag, met prachtige vlechtjes en ik dacht... dat kan ik helemaal niet. En kijk nu eens, vlechten is haast een hobby van me geworden. Wat is het heerlijk om moeder te mogen zijn van dit prachtige meisje. Yinthe heeft vanaf de allereerste minuut, tot de laatste genoten van haar verjaardag. Ze was zo blij met haar grote barbiehuis. Ze heeft genoten van alle visite. Haar vriendinnen die 's ochtends kwamen spelen en de opa's en oma's die 's middags kwamen.
 

En toen ze 's avonds in bed lag was ze nog steeds blij. "Mag, ik morgen naar school? Twee keer?
En vanmorgen liep ze trots met haar nieuwe schooltas naar school.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten