vrijdag 22 april 2016

fotobladen

Blijkbaar ben ik erg ouderwets bezig. Na de verjaardagen van de kinderen en na de zomevakantie zit ik altijd een paar avondjes te knippen en te plakken om de fotoboeken bij te werken. De verjaardag van Yinthe is achter de rug, dus er zijn weer heel wat foto's besteld. De map van Jens is al weer klaar, maar voor de map van Yinthe heb ik nieuwe bladen nodig.
Even naar de HEMA, maar alle fotobladen zijn op. Ach, ik kom nog in Nijkerk deze week... Maar vanmiddag in Nijkerk zijn ze ook op. Er is ook geen fotolijm meer. Zou het er soms uit gaan? En ja hoor, bij BRUNA hoor ik dat het er echt uit gaat.... ik was dus nog één van de laatsten die zat te knippen en te plakken. Ik moet me dus nu maar eens gaan verdiepen in digitale fotobladen.
Want hoe dan ook, ik wil wel gewoon graag een map, waar ik zelf ook nog iets kan instoppen, zoals een zwemdiploma, een verjaardagskaart, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten