dinsdag 12 april 2016

Home alone

Ik ben inmiddels al helemaal gewend om de dagen alleen in huis door te brengen. Het bevalt me eigenlijk behoorlijk goed. Er is zoveel wat geregeld moet worden in de kerk. Nu kan ik ongestoord achter elkaar doorwerken. Een nieuw kerkgebouw, nieuwe ruimtes voor kinderbijbelclubs, nieuwe materialen, een hoop geregel. Afgelopen zondag hebben meer dan 80 kinderen weer kinderbijbelclub gehad. Wat waren ze blij en ook veel ouders vonden het fijn dat het er weer was.
Komende zondag is onze openingszondag. Het is soms een heen en weer gemail, een hoop geregel, maar we hebben er zin in. Vanavond nog even met een groepje het kindmoment oefenen een paar cadeautjes inpakken en dan zijn we er voor zondag wel weer klaar voor. Je kunt de dienst van 10.30 uur meekijken of terugkijken via www.kerkdienstgemist.nl
Donderdag zit ik met iemand om de tafel om een programma te bedenken voor de kinderen van groep 4/5 en 6 en dan moet ik ook nog ergens een tieneravond organiseren voor groep 7 en 8.
En dan staat er ook nog het volgende op het program, een geloofsopvoedingsavond. Ik heb vanmorgen zowaar met de hoofdredactrice van de Jente aan de telefoon gezeten. Zij is onze gastspreker van deze avond.
Tjonge, het lijkt wel een baan. Ach, als ik bedenk wat het doel is: de kinderen mogen leren over Jezus, dan maakt het dat ik al deze dingen met veel plezier doe.
Hoe dan ook, het maakt het wel een stuk makkelijker zo home alone. Ik ben benieuwd hoe lang dit duurt, want het kan zo maar ineens zijn dat de telefoon gaat en er een kindje is die een liefdevol thuis nodig heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten