dinsdag 27 oktober 2015

O, zo....

Al een tijdje heb ik de bijschrijfbijbel in mijn bezit. Ik schrijf er wel eens in, maar ik merk dat dit wel doordrukt. Een balpen nog het minst, maar eigenlijk wil ik het mooier, met meer kleur. De potloden die ik gebruik geven nauwelijks kleur af op het bijbelpapier, waardoor je er haast niks van ziet.
De tekst bij ons thuis deze week is psalm 119:105. De wintertijd is begonnen en het wordt donkerder om ons heen, deze tekst past er mooi bij. Ik wil deze tekst ook wel graag markeren in mijn bijschrijfbijbel en het liefst natuurlijk zoals hiernaast....
En door eens wat te surfen op het web, kom je er achter dat de goedkope potloden idd niet zo geschikt zijn en je daar speciale potloden voor nodig hebt en je leert welke pennen je goed kunt gebruiken. Pennen die niet zo doordrukken op het dunne bijbelpapier. Wat lijkt het me heerlijk om zo met bijbelteksten bezig te zijn. Kijk maar eens op pinterest naar bijbel journaling, prachtig....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten