zaterdag 24 oktober 2015

heerlijke weekje

We zijn de afgelopen week er eens een lekker midweekje tussenuit geweest. Niet dat Marnix vakantie had, hij heeft het zelfs erg druk en had deze week een beurs in Hardenberg. We zijn deze week maar met hem meegegaan naar Hardenberg en zaten in een huisje op de kleine belties. Ik heb altijd gezegd, nooit een vakantie in Hardenberg, want dat voelt net of je thuis bent. Maar goed, dit was heel kort en voor nu toch echt even ideaal aangezien Marnix gewoon aan het werk was. We hebben heerlijk kunnen zwemmen op de camping en een lekkere boswandeling gemaakt. Jens en ik hadden onze fietsen mee, dus we konden zo even de stad in fietsen en even naar opa en oma. Dat was toch eigenlijk wel het leukst... Dinsdagmiddag ging ik even met Yinthe shoppen, Marnix was druk aan het werk in het huisje en Jens bleef bij hem. Ik had wat leuks gekocht en dacht ik fiets even door naar mam om het te laten zien, neem een kopje thee en ben weer weg. Dat missen we wel eens dat we zo even naar opa en oma kunnen gaan, daar moeten we toch echt tijd voor uittrekken. We hebben de vakantie heerlijk afgesloten en zijn vandaag naar het bijbelfestival geweest. Echt een dagje uit. Van tevoren heb ik een programma uitgestippeld van wat we graag wilden doen en dat was maar goed ook. Zo zijn Jens en Marnix vandaag de dag begonnen bij de zandtovenaar en Yinthe en ik bij Elly en Rikkert. Wat heerlijk, ging ik vroeger zelf als meisje graag naar hun concerten, nu ging ik met mijn eigen meisje. Wat heeft ze genoten en goed meegezongen. Ze vond het wel erg jammer dat Elly niet het liedje Edje Eipetje zong. Vanmiddag zijn we samen naar kliederkerk geweest en hebben de middag afgesloten met een familievoorstelling over Jona. Het was echt een topdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten