woensdag 16 september 2015

Lief kindje...

Over een poosje kom je bij ons wonen, omdat het bij je eigen pappa of mamma even niet kan. We bereiden ons in huize van de Wetering voor op je komst.
We zullen een cursus gaan volgen, gaan praten met mensen en we zullen een kamertje voor je klaar gaan maken. Daar heb jij allemaal nog geen weet van.
Voordat we dit gaan doen, worden we geacht om een hele waslijst aan vragen in te vullen. We mogen gaan nadenken over welk gedrag van een kind binnen ons gezin past. We moeten gaan vertellen over wat we leuk vinden aan kinderen en wat niet. We moeten nadenken of we ook een kindje willen met een geestelijke of lichamelijke beperking en wat kan daarin voor ons en ons gezin wel en wat niet.
Dit zijn geen vragen waar ik eigenlijk even snel antwoord op heb. Vragen die door mijn hoofd spelen. Ik wil graag alles goed doen en alles eerlijk invullen.
Maar diep van binnen denk ik, lief kind. wat maakt het uit, je bent nog zo klein, misschien zelfs nog niet geboren. Kom maar gewoon en ik zal je liefde geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten