zondag 20 september 2015

Gado Gado salade



Vandaag hadden we met onze wijk van de kerk een lunch. Op de boerderij tegenover ons. Vrijdag bij het boodschappen doen kwam ik een wijkgenootje al tegen en ze vroeg aan me wat ga jij maken? Ik zat nog met een halve rode kool, want we hadden net een overheerlijke gado gado salade gegeten. Maar ja, dat is niet zo'n gangbare salade. Ik vertelde aan haar de ingrediënten, rode kool, wortel, paprika, kip, kommer, pindasaus. Haar reactie: Pindasaus?
Ja, en daardoor lijkt de salade wat bruin, maar het is zo lekker. Nou, zegt ze ik vind het juist leuk om iets nieuws te proberen. Dus heb toch maar de gok genomen en opnieuw deze overheerlijke gado-gado-salade gemaakt. En wat een positieve reacties kreeg ik daarop. Dus de moeite om deze salade ook eens te maken (en dan wel zelf de pindasaus maken hoor, dat is zoveel lekkerder dan kant en klare). En mocht je ook eens een lunch hebben en je moet een salade mee, deze gooit hoge ogen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten