zaterdag 30 juli 2016

We zijn er weer!

Donderdagmiddag: in alle rust ruimen we de vouwwagen op. De kinderen zijn ergens op de camping. Als alles ingepakt is zoeken we ze op. Nog even wat spelletjes doen op de kinderkermis en dan naar huis. Een dubbel gevoel. Het is goed om weer na 3 weken naar huis te gaan, we zijn echt lekker tot rust gekomen, maar tjonge wat was het weer genieten ik wil gerust nog langer blijven.
Ik ben niet de enige met dat gevoel. 's Avonds breng ik Jens naar zijn vertrouwde bed en hij begint te huilen. Ik vraag hem wat er is: "Ik wil nog zo graag op de camping blijven, ik mis het zo." Ik snap hem. Gelukkig gaan we volgend jaar weer, voor de 5e keer.

We hebben zo'n zin dat we al een dagje eerder vertrekken. Een regenachtige dag, maar vanaf de volgende dag wordt het mooi weer... Precies tussen de buien door zetten we de vouwwagen op.
En inderdaad de dag erna wordt het prachtig weer. We hebben nog nooit zulk goed weer gehad als de afgelopen 3 weken.
Af en toe eens een bui en 1x een hoosbui.
De kinderen vermaken zich prima op de camping en wij dus ook....
Ik heb heel wat gelezen en zelfs Marnix heeft een boek gelezen (dat heb ik hem nog nooit zien doen).

We fietsen heel wat af. Op zoek naar geocaches... er liggen er heel wat verstopt in Drenthe en het is ook nog eens heerlijk fietsen daar. Ik ben trots op Jens die toch even bij elkaar 150 km. heeft gefietst.

We genieten om 19 uur weer van berenpret, soms gaan de kinderen knutselen en we hebben speurtochten op de camping gedaan. De allerlaatste speurtocht van woensdag was toch echt de mooiste... een echte piratenspeurtocht. Het was soms wel spannend, zeker op het eind. Met een ninja, die wel verdacht veel op pappa leek....

Geniet nog maar even van een paar foto's....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten