zondag 3 juli 2016

mooi moment...

Vandaag had ik het rijk alleen. Marnix was met de kinderen naar een doopdienst waar neefje Sem werd gedoopt. Het leek mij verstandig om in Amersfoort te blijven. Ik zou het kindmoment doen in de dienst en ik had al de kinderbijbelclub met iemand anders geruild. Het zou dan een hoop geruil worden. We gingen vandaag van 2 diensten naar 1 dienst... heel leuk, maar niet voor de kinderbijbelclub. Dat betekent 3 groepen van zo'n 30 kinderen. Ik had er zelfs 35! Ach, het is mijn hobby... ik vind het leuk om te doen. Ik vind het een mooie taak om de kinderen over God te vertellen.
Ik zat vandaag in de dienst naast een vrouw. Ze sprak me aan en zei tegen me: "Jeannet, jij hebt toch laatst iets geschreven over dat je je kinderen zegent. Ik ben het ook gaan doen. Het voelt wat onwennig, maar het is mooi/bijzonder om te doen." Ik vond het mooi om te horen dat ik haar geïnspireerd had en werd er even stil van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten