dinsdag 7 juni 2016

lieve kleine meid

Ruim een week hebben we voor je mogen zorgen. Zondag heb ik je weer even bij je moeder gebracht en heb je genoten dat je daar mocht zijn. Ik moest je 's middags weer ophalen en dat vond je niet zo leuk. Gelukkig mocht je gisterochtend weer voorgoed naar je moeder gaan.
Het was gezellig om je in ons huis te hebben. We waren zo snel aan je gewend dat het nu ineens weer zo stil is.
Ik heb je geplastificeerde foto's meegegeven en wat was je daar blij mee. Ik hoop dat je dan denkt dat je het goed gehad hebt bij ons en dat je dit ook aan je moeder kan laten zien.
Ik zal ze hier niet op internet plaatsen, maar om anderen te laten weten hoe het was zal ik ze beschrijven.
Op de foto zien we jou samen met Jens op de zandbakrand. Wat hadden jullie een hoop lol tijdens het bakken van zandtaartjes. En dan die andere foto. Jij samen met Yinthe onder de tafel. Yinthe had een hutje gemaakt en jij mocht er ook in. Yinthe is druk bezig om haar slippers aan jouw voeten te doen. Jullie lachen wat af.

Zo ineens was je bij ons en zo ineens ben je ook weer weg. Ik ben blij voor je dat je nu weer bent bij wie je hoort te zijn. Ik vond het fijn om voor je te mogen zorgen.
Tegelijkertijd is het gek dat ik niet weet wat er met je gaat gebeuren. Of en wanneer je weer teruggaat naar Guinnee. Ik weet één ding wel, jouw moeder houdt echt veel van jou en zal goed voor je zijn.

Wie weet komt er hier opnieuw een jongetje of meisje waar we voor mogen zorgen. Maar eerst nemen we even de tijd om nog na te genieten van de tijd dat jij bij ons was en om eens lekker met z'n 4tjes op vakantie te gaan.

Het ga je goed.

Liefs, je pleegmoeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten