donderdag 12 januari 2017

Kerst leeskaart

Voor in de kerstvakantie kreeg Jens een leeskaart. Hij moest op verschillende manieren een kwartiertje lezen. Onder de kerstboom, met een kerstkransje, onder een dekentje, op de wc, etc.
Vandaag moest hij hem inleveren en hij moest nog 1 onderdeel. Als je wakker wordt.
We hebben hem deze week er al op geattendeerd dat hij niet veel kansen meer heeft. Gisteren nog aangemoedigd om als hij vandaag wakker wordt te gaan lezen.
Jens heeft een digitale wekker en mag er om 6.40 uur uit.
Ook mijn wekker ging op dat tijdstip en ik zou mee gaan douchen. Ik hoorde dat Jens wakker was en riep naar zolder: Jens als je nu verstandig bent dan ga je nog even lezen.
Jens riep terug: Ma-am, dat heb ik al gedaan, om 6.20 uur heb ik alles klaargelegd en om 6.25 uur ben ik gaan lezen.

Haha... dat heeft hij dan netjes uitgekiend...precies 15 minuten en zo kan hij toch om 6.40 uur naar beneden.

1 opmerking: